piątek, 23 marca 2018

Miasto Popiołów- Cassandra Clare

 Imię i nazwisko autora: Cassandra Clare
Tytuł książki: Miasto Popiołów
Tytuł oryginału: City of Ashes
Liczba stron: 416
Tom: 2
Cykl: Dary Anioła
Wydawnictwo: Walker Books
Opis książki:
Clary Fray chciałaby, żeby jej życie znowu stało się normalne. Ale czy cokolwiek może takie być, skoro dziewczyna jest Nocnym Łowcą zabijającym demony, jej matka została magicznie wprowadzona w stan śpiączki, a ona sama nagle zaczyna widzieć mieszkańców Podziemnego Świata – wilkołaki, wampiry, wróżki…
~Lubimy Czytać~
Jestem już na czwartym tomie Darów Anioła, jednak chcę sobie nadrobić recenzje. Ta  będzie raczej dosyć krótka, ponieważ już mniej pamiętam z niej, ponieważ w międzyczasie przeczytałam jakieś dziewięć książek, więc trochę mi umknęło. To może najpierw akcja.  Przypadła mi ona tutaj może odrobinę bardziej niż w poprzedniej części i nie powiem, że była zła. Miejscami mnie nużyła, ale nie mogę na nią narzekać. Trochę denerwowały mnie postacie, między innymi Simon. Czy tylko ja tak mam? No może jeszcze Clary. Poznajemy tutaj trochę nowych osób, co mnie cieszy, ponieważ historia się rozwija. Podoba mi się świat przedstawiony przez autorkę, wilkołaki, nocni łowcy, wampiry, fearie, wszystko rozgrywa się w Nowym Jorku. Mimo, że jest tych powieści coraz więcej, to pani Clare pokazała to w bardzo ciekawy sposób.
Podsumowując lubię serię Dary Anioła, mimo że autorka nagina niektóre aspekty i jest miejscami nużąca, ale mogę ją wam polecić.

 Ocena: 7/10
Ulubiony cytat:

"Dopóki istniała na świecie kawa, co złego mogło się wydarzyć?"

Książka bierze udział w wyzwaniu:
PRZECZYTAM TYLE ILE MAM WZROSTU:
Grubość: 2,7  cm.
Mój cel: 163 cm.
Pozostało: 133,9 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)