niedziela, 15 stycznia 2017

#16 Moje rysunki! Kaktus, Lis, Waleń...

Hej!
Dawno nic nie dodawałam, ale w końcu jestem i mam dla Was trzy prace wykonane kredkami akwarelowymi. Jeśli nie możecie znaleźć dobrych akwareli polecam kredki od Kooh-I-Noor Mondeluz są to zwykłe akwarele tylko w kredce. Możecie ich używać do zwykłego kolorowania, ale są super do malowania. Zobaczcie co udało mi się namalować (chociaż widać to po tytule)


Kaktus

Już trzeci raz daję na bloga kaktusy. Co poradzę, bardzo lubię je malować. To moje pierwsze spotkanie z Mondeluzami jako akwarelami. Zawsze używałam ich do kolorowanek, jednak teraz będę nimi malować.


Lis

Coś mi chyba nie wyszło z proporcjami u tego lisa, ma za dużą głowę, jednak nie jest tak źle. Powtarzam się, kiedyś też dodałam lisa, w pierwszym dniu 30 day drawing challenge (link)


Waleń

I ostatni rysunek, czyli waleń. Podoba mi się on chyba najmniej z tego dzisiejszego zestawienia. Podczas malowania kartka zaczęła mi się zdzierać, bo dałam za dużo wody. Na zdjęciu na szczęście tego nie widać.

I to na tyle. Taki krótki post. A wy używacie akwareli, czy wolicie inną technikę? Podzielcie się w komentarzu, na razie! :)

7 komentarzy:

  1. Ale dawno mnie tu nie było. Nawet nie zauważyłam tego, że lis ma za dużą głowę. Rysunki jak zawsze śliczne :)
    Pozdrawiam :*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również dawno u Ciebie nie było ;) Trzeba w końcu wpaść.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Śliczne rysunki! Najbardziej spodobał mi się kaktus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i się cieszę ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Czekam na kolejnego Lisa. Moja siostra ma na ich punkcie obsesję, więc i ja jestem trochę zarażona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niedługo pojawi się on tutaj ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Z chęcią zajrzę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)