środa, 24 lutego 2016

Wielki szkicownik, 10 w 1! 30 day drawing challenge.

Cześć!
Bardzo długo nie było na blogu szkicownika. Jednak nie chodziło o to, że  przestałam w nim rysować. Wręcz przeciwnie. Codziennie, niestrudzenie w nim bazgrałam. Challenge skończyłam w poniedziałek, ale nie miałam czasu go wstawić. Uprzedzam, że miejscami rysunki są po prostu brzydkie. Czasami naprawdę nie było weny. Ale teraz jest, więc zacznę w końcu :)

Dzień 1
Zwierzę, którego nigdy przedtem nie rysowałaś.
Można się zdziwić, ale jest to lis. Naprawdę nigdy nie rysowałam lisa.

Dzień 2
Coś mitologicznego.
Jednorożce! Chociaż on jednorożca nie przypomina, ale jeżeli wytężycie wzrok to zobaczycie, że ma róg i skrzydła ;) Tak on jest brązowy, a nie biały. Nikt jednorożca nie widział. Może wygląda on właśnie tak?
Dzień 3
Ulubiony program telewizyjny.
Pora na przygodę! ^^ 
Dzień 4
Ulubione jedzenie.
Na pierwszą myśl przyszły mi lody. Bardzo mi ich brakuje w tym okresie. Trochę są creepy bo zapomniałam dorysować rozbłysku w oku.

Dzień 5
Scena z Twojego ulubionego filmu.
Pierwsza część Harry'ego Pottera. Samiutki początek historii.

Dzień 6
Ozdoba
Nie miałam pojęcia co narysować. Następnym swiętem będzie wielkanoc, więc może coś z tego okresu? Stwierdziłam, że będzie to drzewko z jajeczek wielkanocnych.

Dzień 7
Twój znak zodiaku.
Urodziłam się 28 kwietnia, więc jestem byczkiem :) Jeszcze ktoś jest z kwietnia. Ewentualnie jest bykiem?

Dzień 8
Zwierzę, które miałaś/ masz lub chciałabyś mieć
Jak mogłoby zabraknąć Tuptusia? :D

Dzień 9
Ulubione słodycze.
Kocham, kocham wodne lody :)

Dzień 10
Postać z książki (nie filmu)
Zdecydowanie Luna Lovegood. Wyszła trochę dziwnie...

Dzień 11
Instrument.
Kiedyś uczyłam się grać na gitarze, ale doszło tylko do melodyjki "Wlazł kotek na płotek" i na tym się skończyło. 

Dzień 12
Ulubiony kwiat
Jak ja uwielbiam fiołki. Zawsze trzymam je do momentu gdy już nie będą tak ładnie pachnieć.

Dzień 13
Bajka
Chyba w gdzieś wspominałam, że w dzieciństwie miałam fioła na Scooby'ego- Doo? 
Dzień 14.
Kilka bestii wodnych.
Ten rysunek mi kompletnie nie wyszedł. Nie wiem co mam o nim napisać

Dzień 15
Ulubiona postać kreskówkowa.
Zdecydowanie Jake Pies.

Dzień 16
Postać z gry.
Ja w gry nie grywam, ale kiedyś lubiłam Plants vs. Zombies. Więc narysowałam Słonecznik.

Dzień 17
Aktor/ aktorka
Ten rysunek jest najgorszy ze wszystkim. Daniel Radcliffe. Nie dość, że nie podobny to jeszcze okropnie wyszedł.

Dzień 18
Miejsce, które chciałabyś odwiedzić
Zdecydowanie Hogwart, chociaż wiem, że to niemożliwe, ale może jakiś park rozrywki kiedyś?

Dzień 19
Parę.
Tutaj nie wiedziałam o co chodzi. Od razu pomyslałam o skarpetach. Do tego wymyśliłam cytat (może jest taki, ale go nie widziałam)

Dzień 20
Rzecz z Twojego pokoju.
Od razu wpadł mi na myśl mój regał na książki. 

Dzień 21
Insekt.
Lubię ważki. Mają ładne kolory. Czemu by nie umieścic ich w szkicowniku?

Dzień 22
Projekt okładki książki.
Wpadłam na pomysł żeby narysować coś strasznego. Stephen King dobrze by do tego pasował.Muszę w końcu sięgnąć po jego książki.

Dzień 23
Dinozaur.
Tyranozaur.

Dzień 24
Coś pomarańczowego.
Może dynia?

Dzień 25
Biżuteria.
Nie noszę biżuterii, ale na urodziny od koleżanek dostałam świetny naszyjnik Insygii Śmierci, więc czemy by nie go narysować?

Dzień 26
Pogoda na zewnątrz.
Wcześniej spadł śnieg i na nstępny dzień już się topił. 

Dzień 27
Zwierzę w Twoim ulubionym kolorze?
Kocham żółty, a kanarek jest taki :)

Dzień 28
Piosenka, którą słuchasz w tym momencie.
Troye Sivan! Kocham tego gościa i ciągle go słucham.  W tym momencie słuchałam Talk Me Down, moja ulubiona.

Dzień 29
Jak się czujesz dzisiaj?
Byłam wtedy znudzona, no dobra teraz też jestem.

Dzień 30
Transparent gratulujący ukończenia wyzwania.
Chciałabym taki dostać :')

I to koniec. Mam nadzieję, że rysunki nie są tragiczne. Ja się z Wami żegnam, na razie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)