środa, 17 lutego 2016

#6 Moje rysunki: Oko, Logan Lerman, Maria Skłodowska Curie

Cześć!
Tydzień temu we wtorek miałam wstawić post z rysunków, ale pech chciał, że byłam tak zafascynowana feriami, że zapomniałam. Z kolei tego postu nie wstawiłam wczoraj, bo mam malowane ściany, więc większośc czasu pakowałam rzeczy. Jednak teraz mam trochę czasu, więc zrobię w końcu post. Okay, wyspowiadałam się, więc zacznijmy!



Oko
Od dawna nie kolorowałam nic kredkami.Na jednej grupie zobaczyłam jak ktoś narysował świetne oko, aż nabrała mnie chęć sięgnięcia po kredki!



Maria Skłodowska Curie
Powiem szczerze. Chyba dobrowolnie z własnej woli nie narysowałabym tej chemiczki. Nie wiem dlaczego. Chyba nie są to moje klimaty. Portret rysowany na projekt klasowy. Nie podoba mi się. Nie miałam chęci, ale trzebabyło coś przygotowć to zdecydowałam się na rysunek. Tak, ona jest skończona, tylko przy końcach miała bardzo miałe włosy. I wiem, że nie jest podobna.


Logan Lerman
Kolejny raz Logan Lerman. Rysowany 22 stycznia. Nie wyszedł mi źle. Tylko jedno oko jest większe od drugiego.

I to na tyle. przepraszam Was za to, że dodaję ten wpis dzisiaj, ale każdemu może się zdarzyć. Zaczęłam przygotowywać dla was portret, ale dokończę go jak mój pokój będzie pomalowany ;) 
Na razie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)