poniedziałek, 1 lutego 2016

Podsumowanie stycznia!

Cześć!
Pierwszy miesiąc nowego roku minął dość mozolnie, ale miejmy nadzieję, że luty minie szybciej, nie patrząc na to, że ma mniej dni.

Książki:

W tym miesiącu udało mi się przeczytać pięć książek. Nie jest to nawet zły wynik. A oto one:

Zostań jeśli kochasz- Gayle Forman

Książka była dość ciekawa można było z niej coś wyniesć, ale moim zdaniem została za bardzo przeceniona przez czytelników. 

Ocena: 8/10

Recenzja: klik

Liczba stron: 243

Grubość: 2,5 cm.





Wróć jeśli pamiętasz- Gayle Forman

Książka zdecydowanie gorsza od pierwszej części. Nie była warta mojej uwagi i nie przeczytam kolejnych tomów. Bardzo denerwował mnie Adam, ale Mia podtrzymała tę książkę. 

Ocena: 5/10

Recenzja: klik

Liczba stron: 288

Grubość: 2,8 cm.





Wybrani- C.J Daughtery

Spodziewałam się czegoś bardziej zaskakującego po tej książce. Czasem przerażała. Taka bardzo zła nie była.

Ocena: 7/10

Recenzja: klik

Liczba stron:  432

Grubość: 3 cm.




Magnus Chase i Bogowie Asgardu Miecz Lata- Rick Riordan

Mega zabawna książka jeszcze zabawniejsza od Percy'ego. Znowu duża dawka nauki mitologii. Zdecydowanie na tak.

Ocena: 9/ 10

Recenzja: klik

Liczba stron: 517

Grubość: 3,7 cm. 







Ulysses Moore Labirynt cienia- Pierdomenico Baccalario

Ehh ten Baccalario. Genialny jak zawsze. Z każdą częścią wciąga bardziej. Wiele tajemnic. To lubię. 

Ocena: 10/10

Recenzja: klik

Liczba stron: 315

Grubość: 2,3 cm.






Ogółem udało mi się przeczytać 1795 stron. Trochę mało, ale cóż, następnym razem będzie lepiej. W tym roku biorę udział w wyzwaniu "Przeczytam tyle ile mam wzrostu". Aktualnie uzbierałam tylko 14, 3 cm. Do końca pozostało 145,7 cm.



Rysunki:

Udało mi się narysować trzy posrtrety, ale tylko jeden został opublikowany:


Zayn Malik: klik

Maria Skłodowska Curie (tak to ona)

Logan Lerman

Szkicownik

Za to było dość dużo postów ze szkicownika:


Linki: klik klik klik klik

Kolorowanki:

W tym miesiącu dostałam kolorowanki, z którymi również chciałam się podzielić:


Link: klik

Uff to koniec z podsumowania. Przyznam jest z tym trochę roboty. Na razie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)