sobota, 16 stycznia 2016

Recenzja książki: "Wybrani"- C.J Daugherty

Imię i nazwisko autora: C.J Daugherty
Tytuł książki: Wybrani
Tytuł oryginału: Night Shool
Liczba stron: 432
Cykl: Wybrani
Wydawnictwo: Otwarte
Opis książki:

Gdy wszyscy wokół kłamią, komu zaufasz?

Świat Allie legł w gruzach. Jej ukochany brat zaginął, a ona została aresztowana – kolejny raz. Rodzice podejmują desperacką decyzję o wysłaniu dziewczyny do elitarnej szkoły z internatem. Akademia Cimmeria nie jest jednak zwyczajną szkołą. Panują tu dziwne zasady, a uczniowie to w większości bogate dzieci wpływowych rodziców. Kiedy jedna z uczennic zostaje zamordowana, Allie zaczyna rozumieć, że Akademia Cimmeria skrywa mroczny sekret. Czy w jego odkryciu pomoże dziewczynie przystojny Sylvain? A może outsider Carter?

Jaką tajemnicę kryje historia rodziny dziewczyny? Kim tak naprawdę jest Allie?

~Lubimy czytać

Jak byście zareagowali gdyby wasze rodzeństwo zaginęło? Zamknęlibyście się w sobie, zbuntowali się tak samo jak Allie? Po jej kolejnym wybryku rodzice nie wytrzymują i zapisują ją  do Cimmeri- szkoły z internatem. Nie, to nie jest szkoła dla młodocianych przestępców. To miejsce dla dzieci bardzo ważnych, bogatych osób. Jej mama i tato nie są wcale bogaci. Są przeciętni. Podejrzane, nie? W szkole czuje jakby ktoś ją śledził, a gdy jednej uczennicy poderżnięto gardło zaczyna się bardzo niepokoić...

Na początku akcja była wątła. Nic praktycznie się nie działo. Do momentu gdy mordują koleżnakę Allie. To wszystko zaczyna się powoli rozkręcać. Tak czytam, czytam, ale nie mogłam skończyć, nie wiem czemu książka była nawet okay. Najbardziej podobali mi się bohaterowie. Nie byli tacy papierowi jak w innych
książkach. W niektórych momentach przechodziły mnie ciarki po plecach, a czasami wyczekiwałam na uzyskanie odpowiedzi.

Podsumowując "Wybrani" nie byli tacy źli, ale spodziewałam się czegoś więcej.
Ocena: 7/10

Ulubiony cytat:
Nie wszystko jest tym, na co wygląda, a ludzie nie zawsze są tymi, za których się podają.

 Książka bierze udział w wyzwaniu:
PRZECZYTAM TYLE ILE MAM WZROSTU:
Grubość książki: 3 cm.
Mój cel: 159 cm.
Pozostało: 151,7 cm.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)