niedziela, 10 stycznia 2016

#5 Szkicownik- Złoty Znicz, Biedronka, Stich+ kilka zdjęć.

Cześć!
W tym miesiącu wzięło mnie coś na rysowanie w szkicowniku. Ciągle rysuję w nim, a nie mam czasu na rysowanie portretów. No, ale cóż. Może w lutym nie bedę wogóle zaglądać do szkicownika, a będę bazgrać na kartkach? Nie wiadomo... Zacznę w końcu



Z Harrym Potterem kojarzy się głównie Insygnia Śmierci i Złoty Znicz. Więc czemu by go nie narysować?



Zastanawiając się co narysować pomyślałam o biedronce. Nie wiem czemu, tak jakoś wpadło do głowy. Trochę mi ich brakuje...




Jaka była wasza ulubiona bajka z dzieciństwa? U mnie to chyba Lilo i Stich. "Ohana to znaczy rodzina..."




 Od jakiegoś czasu interesuję się fotografią. Nie są to mega super zdjęcia, ale czasem coś udało mi się wychwycić. Tutaj są na razie trzy zdjęcia, ale w następnym Szkicowniku wstawię kolejne.

I to na tyle. Mam nadzieje, że nie jest tak źle :) Pozdrawiam i na razie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)