niedziela, 3 stycznia 2016

#3 Szkicownik- portret, ptaki, cytat...

Witam!
I oto pierwszy post ze szkicownika w tym roku :) Te rysunki nie są mega ambitne, ale cóż...









Hmmm.... tak naprawdę nie wiem kto to jest... Portret rysowałam z wyobraźni. Podobają mi się tego typu włosy. Rysunek nie jest realistyczny bo taki efekt chciałam uzyskać.





















Kiedyś widziałam piękny tatuaż przedstawiający takie ptaki (tak, to są ptaki). Chyba złożone origami.  Bardzo mi się to spodobało, więc stworzyłam je w moim szkicowniku.


















I tutaj jest bardzo mało ambitna praca. Na środku miała być tylko kotwica, co kojarzy mi się oczywiście z morzem, koło którego dość blisko mieszkam. Stwierdziłam jednak, że jest trochę pusto, więc przeszukałam internet i znalazłam taki piękny cytat: "Na spokojnym morzy nie staniesz się doświadczonym żeglarzem".












I to koniec w tym poście. Jeżeli stworzę kolejne prace to od razu dodam je na bloga. Pozdrawiam i na razie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)