sobota, 23 stycznia 2016

#6 Szkicownik Harry Potter, Severus Snape, Leo Valdez

Cześć!
Codziennie mówiłam sobie: "dodaj w końcu post ze szkicownik". I każdego dnia byłam za bardzo leniwa żeby przeładować zdjęcia z aparatu na laptopa. Ale w końcu sięgnęłam po kabelek i zdjęcia zostały przesłane i w końcy przychodzę do was z nowym Szkicownikiem :) Zacznę już.



Kompletnie nie wiedziałam co narysować. Gdy nagle zaświtał mi w głowie pomysł rysowania postaci. Na pierwszy ogień idzie Harry. Chyba nie jest taki zły...



Chyba każdy Potterhead będzie pamiętał 14 stycznia. Tak, tego dnia umarł Alan Rickman, aktor który zasłynął najbardziej właśnie z roli Severusa Snape'a. Narysowałam go na pamiątkę. Chyba nikt inny nie mógłby zagrać dobrze tej postaci jak właśnie pan Alan.



Leo Valdez! Postać stworzona przez Ricka Riordana w "Olimpijskich Herosach". Jest to zdecydowany mój faworyt. Przez cały czas błyskał poczuciem humoru i swoją zdolnością do majsterkowania.

I to na tyle. Idę poczytać "Magnusa Chase'a". Jak na razie książka genialna. Na razie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)