wtorek, 9 lutego 2016

10 ciekawostek o Pretty Little Liars!

Cześć!
Miejscami mogą pojawić się spojlery! Czytasz na własną odpowiedzialność! 
Dawno nie dodawałam ciekawostek. Pomyślałam sobie o Pretty Little Liars. Uwielbiam ten serial chociaż nie dotarłam jeszcze do szóstego sezonu ( sezon 5 odcinek 17) Już niedługo! Ale już wiem kto jest --A. Spojlery w Internecie strasznie kusiły. Zapewne znajdzie się tu ktoś kto go oglądał, ewentualnie słyszał, albo czytał książki. Zacznę już.

1. W książce Hanna jest żydowskiego pochodzenia.

2. W jednym odcinku  -A szuka w gazecie ogłoszenia do wynajmu mieszkania, a później pojawia się Cece i mówi, że jest nowa.


3. Pierwszy SMS od -A dostała Aria.

4. W pierwszym sezonie Jenna stoi przed lusterm i maluje usta szminką, ale skąd mogła wiedzieć gdzie jest lustro skoro jest niewidomA. Może wcale nie była?

5. Laura Leighton czyli Ashley Marin wyznała, że nie wypuściłaby swojej córki z domu jeśli ubierałaby się tak jak Hanna.

6. Najwięcej SMS'ów od -A dostała Hanna (32), później Emily (29), Spencer (20), a najmniej Aria (17).


7. Grupa krwi Hanny to 0Rh -

8. Do roli Hanny i Alison ubiegała się Ashley Tisdale.

9. Sasha Pieterse (Alison) jest zarówno aktorką jak i piosenkarką.

10. W tym roku Troian Bellisario (Spencer) skończy już 30 lat! 



I to na tyle. mam nadzieję, że ciekawostki Was zaskoczyły :) Na razie! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)