czwartek, 14 września 2017

Lost World- Kevin Hadley [Wydawnictwo Edgard]


Nie będę pisać tutaj danych książki, nie będzie ogólnie to taka zwykła recenzja samej powieści, ale to w jaki sposób jest wydana, swoją drogą zapewne recenzuję tą książkę jak przeczytam ją do końca. Dużo osób miało problem: Kurczę! Jak ja bym chciał się doszkolić w tym angielskim bo szkoły w Polsce uczą nie aż tyle ile sami byśmy chcieli. I tutaj mam dla Was super opcję. Wydawnictwo Edgard wydaje właśnie takie pozycje. Już Wam tłumaczę jak to wszystko wygląda. Czytacie sobie książkę, zwykłą powieść (jest dużo pozycji na każdy poziom waszych umiejętności językowych.) Na boku macie najtrudniejsze słówka z tej strony. To już jest naprawdę dobra inicjatywa, ale to nie wszystko. Po każdych dwóch rozdziałach macie ćwiczenia z tego co udało Wam się zrozumieć, ale również podstawę, czyli gramatykę. Już trochę tego zrobiłam i powiem Wam, że bardzo mi się takie coś podoba. Ćwiczenia są tutaj naprawdę urozmaicone i wykorzystują słówka z  rozdziału, na przykład: krzyżówki, dokańczanie wyrażeń ze słówkami z książki, albo wyjaśnienie podanych słówek. Nie martwcie się, że nie wiecie czy coś jest dobrze, z tyłu macie odpowiedzi, więc możecie się sprawdzić. Gramatyka jest na Waszym poziomie nauki języka, a nawet możecie nauczyć się tego co nie było jeszcze omawiane u Was w szkole. Przykładowo miałam aktualnie dzisiaj taką sytuację. Mieliśmy na angielskim zwrot "used to", który już poznałam w książce. Książki nie są wcale drogie, nie trzeba wydawać milionów na naukę języka, do tego macie ich 32 , nie musi być to język angielski. Szkoda tylko, że nie ma bardziej znanych tytułów. ale bardzo podoba mi się to że takie wydawnictwa powstają. Naprawdę super robota i polecam!


Dziękuję Wydawnictwo Edgard <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)