piątek, 1 września 2017

podsumowanie sierpnia.

Cześć wszystkim.
Już wrzesień i już trzeba się szykować do naszego ukochanego miejsca, do szkoły. Wakacje to najlepszy okres w roku na czytanie. Mamy tyle wolnego czasu, ze można czytać książkę za książką i nie martwić się o nic. Te wakacje trochę przełamały moją blokadę twórczą i czytelniczą. Można to zauważyć po ilości umieszczanych postów. Dzisiejsze podsumowanie będzie dosyć krótkie, zapraszam.


1. November 9- Colleen Hoover
2.  The Wizard of Oz- Frank Baum
3.Próby ognia- James Dashner
4. Naznaczeni Śmiercią- Veronica Roth

Podsumowując w sierpniu przeczytałam 4 książki co nie jest ani najlepszym, ani najgorszym wynikiem. Po przeliczeniu przeczytałam 1487 stron. Do wyzwania dochodzą 11,9 cm. Do końca pozostało mi 83,1 cm. To o ponad 10 centymetrów lepiej niż w poprzednim roku. Najbardziej podobały mi się Próby Ognia, a najmniej hmmm. chyba Naznaczeni Śmiercią. Zresztą niedługo wszystko zrecenzuję.

I to na tyle. Jak Wam poszło? Ja się zbieram na razie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)