sobota, 2 września 2017

book haul lipiec i sierpień.

Hej. 
Nigdy na moim blogu nie było haulu książkowego, więc postanowiłam, że go zrobię. Ogólnie w lipcu i sierpniu nabyłam/ dostałam aż 13 książek. To chyba najowocniejszy czas, w którym przybyło mi książek. Zobaczcie jakie udało mi się zdobyć.


1. Próby Ognia- James Dasner
2. November 9- Collen Hoover
4. Dolina Strachów- Arthur Conan Doyle
5.Pożegnalny Ukłon- Arthur Conan Doyle
6. Ugly Love- Colleen Hoover
7. Ponad Wszystko- Nicola Yoon
8.The Wizard Of Oz- Frank Baum
9.Lekcje z Pingwinem- Tom Michell
10. Dziewczyna z Pomarańczami- Jostein Gaarder
11. Folwark Zwierzęcy- George Orwell
12. Uciekinier- Stephen King
13. Hopeless- Colleen Hoover

I to na tyle. Jak uzbiera mi się trochę książek to w którymś miesiącu zrobię book haul :) Jak było u Was? Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)