środa, 2 maja 2018

TBR na maj


Maj to bardzo ładny miesiąc. Wszystko już jest zielone, świeci słońce i jest pięknie. Można pochodzić bo zielonym parku i pomyśleć o wszystkim na spokojnie, poczytać. Mam naprawdę duże plany czytelnicze i nie tylko, chcę w końcu po odpoczywać od szkoły i zastanowić się nad wieloma aspektami mojego żywota.Oto co mam zamiar przeczytać w maju.

Przemysław Borkowski- Niedobry Pasterz
Syn Neptuna- Rick Riordan
Ukryte Miasto- Pierdomenico Baccalario
Miasto Zagubionych Dusz- Cassandra Clare
Uciekinier- Stephen King

Dwie książki muszę dokończyć, co tylko ułatwia mi sprawę w czytaniu, natomiast mam bardzo dużą ochotę przeczytać Uciekiniera. Ktoś może ją czytał co o niej myślicie? Zaczytanego maja! Na razie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)