czwartek, 31 maja 2018

kolejne akwarele, próby z akrylami


Koniec roku, koniec mojego gimnazjum, wielkie szczęście. Trzeba było podciągnąć oceny żeby zakończyć je jak najlepiej. Udało mi się z czego ogromnie się cieszę, do tego doszły mi dwa pierwsze miejsca z konkursów z angielskiego oraz pierwszej pomocy. Dzięki nauce wiem jak uratować komuś życie. Mam teraz czas na wiele rzeczy i mogę nacieszyć się malowaniem co sprawia mi tak wielką przyjemność, że głowa mała. Nie są to jak najlepsze rysunki, nie jestem z nich w stu procentach zadowolona, ale mimo to chciałam Wam je pokazać, ponieważ wcześniej nie miałam tak naprawdę co tutaj wstawić. Zapraszam.


 I to na tyle. W tych pracach nie chciałam używać czarnego cienkopisu i wyszło mi tak. Nie są to wygórowane prace, nie są ona moje najlepsze, ale cieszę się, że usiadłam i coś namalowałam. Chciałabym być tu częściej. Jak uda mi się coś przeczytać, obejrzeć, namalować to od razu postaram się wstawić tutaj. A jak tam u Was? Ja lecę, na razie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)