piątek, 29 stycznia 2016

#1 Kolorowanki. Piórka, Yin i Yang, Wzorzyście. ogółem dużo kolorów!

Hej!
W poprzednim poście napisałam Wam, że będzie nowa seria na blogu i oto jest! :) "Kolorowanki". Każdemy kojarzone są z zabawą dla dzieci. Jednak starsi też czasem czują się małolatami to stworzono dla nich dość trudne wzory. O takich kolorowankach już słyszałam, a gdy ciocia mi je zaproponowała to bez wachania się zgodziłam. No w końcu zacznę bo nie mogę się doczekać!



Sentymentalna strona. Pierwsza w kolorowankach. Na początku brałam pierwsze lepsze kredki i kolorowałam. Później stało to się bardziej rozważniejsze.



Tutaj zrobiłam sobie takie wyzwanie. Wylosuję sześć kredek (tak naprawdę powinno być trzy, ale kto bogatemu zabroni?) I tylko te kolory były w ruchu. Kolor cielisty jak ja to mówię, jasny i ciemny niebieski, zielony, różowy i brązowy. 



Ta strona była bardzo długo robiona. Chyba 4 godziny. Na początku w czerni i bieli wydawała się być trudna, ale później zauważyłam, że wzory się powtarzały, więc tak strasznie nie było.

I to na tyle. Mam nadzieję, że ta seria będzie trwała dość długo. Na ten czas zostawiam kolorowankę z Harry'm (najlepsze na koniec), teraz pobawię się tą.
Macie jakieś pokolorowane strony? Możecie je przysłać na ten adres, który podałam tu: (klik)
Na razie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)