piątek, 8 stycznia 2016

Recenzja książki "Wróć jeśli pamiętasz" Gayle Forman

Imię i nazwisko autora: Gayle Forman
Tytuł książki: Wróć jeśli pamietasz
Tytuł oryginału: Where She Went
Liczba stron: 288
Wydawnictwo: Nasza księgarnia
 Opis książki:

Minęły trzy lata od tragicznego wypadku, który na zawsze zmienił życie Mii. Chociaż dziewczyna straciła rodziców i młodszego brata, postanowiła żyć dalej. Obudziła się ze śpiączki… ale zniknęła z życia Adama. Teraz żyją osobno po dwóch stronach Ameryki – Mia jako wschodząca gwiazda wśród wiolonczelistek, Adam jako rockman, idol nastolatek i obiekt zainteresowania tabloidów. Pewnego dnia los daje im drugą szansę…

Przemierzając ulice Nowego Jorku, miasta, które stało się nowym domem Mii, wyruszą w podróż w przeszłość. Czy uda im się odnaleźć miłość? Czy Mię i Adama czeka wspólna przyszłość?


~Lubimy czytać~



"Jeśli zostaniesz, zrobię dla ciebie wszystko. Rzucę kapelę, wyjadę z tobą do Nowego Jorku. Jeżeli każesz mi odejść, odejdę..." ~Adam Wilde
Mia po wypadku najbliższych chciała pozostać z nami. Jednak utraciła kontakt z tym, dla którego chciała się obudzić. On pozostał rockmannem, ona- wiolonczelistką. Nie widują się i każdy zajmuje się swoją karierą. Pewnego razu ich drogi spowrotem się krzyżują...


"Pozwoliłem jej odejść. Naprawdę. Ale oto stoi przede mną"~ Adam Wilde
Bardzo dużo osób bardzo wychawalało "Zostań jeśli kochasz" oraz "Wróć jeśli pamiętasz". Ja stwierdzam, że nie ma tutaj czego tak naprawdę wychwalać (jeżeli obrażam fanów to przepraszam). Pierwsza część mi się nie podobała, ale stwierdziłam, że dam drugą szansę i przeczytam kolejną częsć. Myliłam się, była gorsza. Moja przyjaciółka tak twierdziła, ale sama chciałm się przekonać. Akcja była bardzo wątła. Czasami chciałam kopnąć Adama za jego głupie chamskie zachowanie. W pierwszej część bardzo go polubiłam, a w tej okazał się powiem, że dupkiem. Cała ta książka była zwrócona na Adama, to on był narratorem. Poziom lekko podtrzymywała Mia, która mimo, że straciła rodziców to się nad sobą nie użalała. Jedyne co mi się podobało to teksty piosenek z albumu chłopaka na początku rozdziału, Mia oraz niektóre cytaty.
 "Czuję się tak dobrze, tak bardzo dobrze jak w dawnych czasach, że w głębi duszy chciałbym włączyć magiczny stoper i zostać w tej chwili na zawsze"~ Adam Wilde
Podsumowując "Wróć jeśli pamiętasz" nie było warte dla mnie uwagi. Chyba nie przeczytam kolejnych tomów. Tą połowę wstawię dla Mii za to, że potrzymywała tą książkę.
Ocena: 2/10
Czytaliście? Zgadzacie się ze mną czy wręcz przeciwnie? Podzielcie się ze mną w komentarzu!

Książka bierze udział w wyzwaniu:
PRZECZYTAM TYLE ILE MAM WZROSTU
Grubość książki: 2,8 cm.
Mój cel: 159 cm.
Pozostało: 154,7 cm.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)