wtorek, 12 stycznia 2016

#4 Moje rysunki- Harry Potter, Logan Lerman, Złoty Znicz

Hi!
I dwa tygodnie minęły, więc znowu dodam post z trzema rysunkami. Na weekend planuję coś narysować, ale nie wiem czy pani Wena do mnie zajrzy. Zaczynajmy!


Harry Potter
Harry'ego rysowałam dość niedawno bo 27 grudnia. Moim zdaniem mi wyszedł, jednak zrobiłabym coś z włosami.
Link


Logan Lerman
Powiem szczerze Logana on nie przypomina. Za mało włosów na głowie i widać było, że nie starałam się nad cieniami. Rysowany we wrześniu.



Złoty Znicz
Ja mam chyba fobię na temat złotych zniczów. Są fantastyczne! (dobre określenie) Rysowałam go chyba w listopadzie (chyba). Jednak mi się podoba. 

I to na tyle. Który rysunek, waszym zdaniem wyszedł najlepiej? Komentujcie, bardzo się ucieszę :) Na razie!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)