poniedziałek, 28 grudnia 2015

Rysujmy! Harry Potter

Witam!
I znowu post rysunkowy, ale jeżeli jest wena to trzeba z niej korzystać. Tym razem narysowałam, Harry'ego. Chyba każdy wie kto to jest? :D Zaczynajmy!






 

Całość:



Jak zwykle ubranie nie wyszło, no ale cóż. Coś Harry'emu usiadło na ramię. Jestem raczej zadowolona biorąc pod uwagę poprzedni rysunek.
I to na tyle :) Możecie pisać kogo byście chcieli zobaczyć w poprzednim poście rysunkowym. Mam nadzieję, że widzą to Potterheds i, że im się podoba. I ja się z wami żegnam pa!


P.s Wiecie co jest dziwne? Liczba wyświetleń strasznie rośnie (sama sobie nie nabijam bo wyłączyłam tą opcję) i straasznie mała liczba osób udziela się w postacie komentarzy. Wykarzcie się kreatywnością. Nawet nie wiecie jaką to daje satyswakcję. I naprawdę nie gryzę i odpowiem na każdy komentarz. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)