niedziela, 20 grudnia 2015

Recenzja "Sherlock Holmes Pies Baskervillów"- Arthur Conan Doyle

link
Imię i nazwisko autora: Arthur Conan Doyle
Tytuł książki: Sherlock Holmes Pies Baskervillów
Tytuł oryginału: The Hound Of The Baskervilles
Liczba stron: 241
Wydawnictwo: Wydawnictwo Olesiejuk


Opis książki:

To jedna z najbardziej znanych powieści Conan Doyle'a. Tym razem sławny detektyw Sherlock Holmes i jego przyjaciel doktor Watson muszą rozwikłać zagadkę tajemniczych zgonów wsród spadkobierców fortuny Baskervillów. Poznają ponurą rodzinną legendę i narażając się na niebezpieczeństwo, tropią krwiożerczą bestię oraz... bezwzględnego mordercę.




I oto trzecia część genialnego Holmesa i jego przyjaciela doktora Watsona. W tej części sławny detektyw musi schwytać bezwzgledną bestię, a zarazem  klątwę rodu Baskervillów. Po zgonie Charlesa Baskervilla fortunę przejmuje jego krewny- Henry Baskerville. Sherlock powierza zadanie doktorowi Watsonowi. Musi za wszelką cenę nie dopuścić bestii do gardła krewnego. Czy to mu się uda? Holmes rozwikła zagadkę? Przeczytajcie Psa Baskervillów!

link
Jedna z najbardziej znanych powieści Conana Doyle'a. Nie wiem dlaczego. Oczywiście fabuła jest tutaj bardziej rozwinięta od tych dwóch poprzednich części. Jeżeli w książkach akcja jest bardzo rozwinięta to coś dla mnie, ale tutaj tak nie było. Chyba dlatego, że (spojler) było tutaj mało Sherlocka. W połowie książki był tylko Watson, sir Henry oraz Stampleton (no i kilka innych postaci). Brakowało mi retrospekcji przestępców. Była tutaj, ale prowadzona przez Sherlocka. Nie było to to samo. Szczerze... lekko mnie nudziła. Będę musiała zastanowić się, czy sięgnę po kolejne części. Może kiedyś. Nadal twierzdzę, że Sherlock to geniusz, ale w tej części mi go brakowało.



link
Podsumowujęc, ta część przypadła mi najmniej do gustu. Myślę, że Doylowi mniej chciało pisać się tą książkę od poprzednich, ale to moje zdanie wy nie musicie tak uważać.
Ocena: 6/10
Jeżeli czytaliście Psa Baskervillów to podzielcie się opinią w komentarzu! Każdy najmniejszy komentarz daje dużo motywacji! :)
Przygotowujecie się do świąt? Siegacie już po świąteczne książki? Ja mam zamiar, ale dopiero sięgnę
po nią 24 grudnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)