poniedziałek, 21 grudnia 2015

Rysujmy! Keegan Allen.

Cześć!
I oto kolejny post rysunkowy. Wzięło mnie coś na rysowanie, więc trzeba to wykorzystać bo później pani Wena sobie pójdzie i wróci po jakieś dwóch miesiącach. Tutaj narysowałam Keegana Allena. Gra on Toby'ego w Pretty Little liars. Kocham ten serial, ale wróciłam do niego po trzech miesiącach, więc trzeba trochę nadrobić. Od razu powiem, że rysunek to klapa i nie przypomina wcale Keegana.
No, ale trochę się napracowałam, więc należy go wstawić.

Tak wygląda rysunek:







































Na początku nawet przypominał Keegana, ale w miarę cieniowania to się zepsuło. Coś mi nie padowało w kartce, była taka... dziwna. Nie poddawałam się, ale wyszło to co wyszło. No, ale następnym razem będzie lepiej, obiecuję.
Są tu jacyś fani Pretty Little Liars? Którą postać najbardziej lubicie? Komentujcie, nie obrażę się :)
Na razie!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)