wtorek, 15 grudnia 2015

#2 Moje rysunki. Theo James, Harry Styles, Louis Tomlinson + Bonus niespodzianka! :)

Hej! 
I to drugi wtorek moich rysunków. Znowu portrety, wiem, ale to lubię najbardziej rysować. Trzeba robić to co się lubi najbardziej, nie? :) Oto te prace!

THEO JAMES
Rysowałam chyba w październiku :) Praca nie jest zła, ale bywały lepsze. Jedno oko wyszło większe od drugiego, ale jak 
powiedziała moja koleżanka: "Oczy to 
siostry, ale nie bliźniaczki". Mogę się z 
zgodzić. Muszę w końcu nauczyć się rysować ubrania...















HARRY STYLES
Rysowałam go... (sprawdza) 15 listopada. Tutaj jest link jak rysowałam go po kolei. Szczerze mówiąc jestem z niego nawet zadowolona. Ważne, że koleżance się podobało :)

















LOUIS TOMLINSON
Kolejny wokalista z One Direction. Rysowałam go w październiku? (kobieto podpisuj prace! ~pani wena) Wszystko jest w porzadku, tylko nie włosy. Wygladają jakby przejechała mu po głowie kosiarka. Ale tak to jestem zadowolona.


















BONUS NIESPODZIANKA
Jako, że nie dodałam postu w tamten wtorek macie tutaj bonusik, a mianowicie "Buzie" rysowane przez mojego dwu letniego siostrzeńca. Bądźcie wyrozumiali. Starał się :)


I to tyle :) Jeżeli macie jakieś fajne prace to wysyłajcie je na mojego maila. Macie go tutaj :) Ja się z wami żegnam. Na razie! 


Emotikon k

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)