piątek, 25 grudnia 2015

#1 Szkicownik- Świątecznie, jelenie, klucze...

Pod choinkę dostałam szkicownik i bardzo się z niego cieszę. Wpadłam na pomysł, aby wstawiać po trzy prace z tego oto szkicownika. Jeżeli narysuję jakieś trzy prace to robię zdjęcie i wstawiam na bloga. Oto pierwsze prace:


Pomyślałam sobie, że jeżeli dostałam szkicownik w wigilię to najlepiej byłoby zrobić coś świątecznego. Więc narysowałam choinkę i w rogu siebie w czapce Mikołaja.







Jelenie!!! Kocham te zwierzęta. Zawsze gdy jadę autobusem lub samochodem to cieszę się gdy widzę je na polu. Dobrze byłoby je uwiecznić.




















Od pewnego czasu polubiłam serię Ulysses Moore. Wrota Czasu, klucze, tajemnice. To coś co kocham. Fajnie wyglądałyby w moim szkicowniku. Narysowałam aligatora, jeżozwierza, żabę i dzięcioła na kluczach.














I to mój pierwszy post ze szkicownika. Mam nadzieję, że się zmotywuję i częściej bedę dodawać posty z rysowania. Wiem zdjęcia są dość słabej jakości, ale wciąż zbieram na telefon z dobrym aparatem. Mam aparat, ale nie wyostrza on zdjęć i ciągle zapominam o kupnie baterii.
Życzę Wam miło spędzonych dni wolnych. Trzymajcie się ciepło, na razie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)