niedziela, 27 grudnia 2015

#2 Szkicownik- strzały, sowa, oczy

Cześć i czołem!
Wczoraj skończyłam rysować trzecią pracę, a jak obiecałam będę dodawać po trzy. A oto one:





 Kiedyś przeglądając sobie Internety zobaczyłam ładny tatuaż, a na nim strzały. Zrobiłam swoją wersję.                                                                       







Czy tylko ja mam fioła na punktcie sów? To są takie super zwierzęta! Tak, to przez Harry'ego Pottera....









I to jest jedna z moich ulubionych prac w szkicowniku! Zaczęłam rysować sobie oczy i sobie mówię: "Ej wiesz co, to nawet spoko wygląda" I narysowałam kolejne trzy pary. Później poprawiłam cienkopisem. Efekt mnie zadowala.











I to tyle. Mam nadzieję, że moja przygoda na tym nie poprzestanie, bo mam jeszcze tyle pomysłów w głowie :) A wy macie szkicownik? Jeżeli chcecie możecie wysyłać mi prace z niego na adres e-mail
Jeżeli ktoś coś wyśle (w co wątpie) to pojawią się w następnym poście ze szkicownika :)
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)