środa, 27 stycznia 2016

#5 Moje rysunki. Włóczykij, Zgredek, Zayn Malik + zapowiedź nowej serii.

Witam!
Na wstępie chciałabym przeprosić Was za moją nieobecnosć (człowieku to tylko cztery dni ~pani Wena). Nauczyciele nas trochę bardziej przyciskają, ale na ferię będę miała więcej czasu. Tak, post miał być wczoraj, ale na smierć zapomniałam, bo rysowałam Marię Skłodowską Curie na projekt klasowy (przepraszam, ale nie dodam posta z rysowania, bo robiłam dość późno, a z takimi rzeczami jest naprawdę dużo roboty). Po dość długim wstępie w końcu zacznę.



Włóczykij

Ach, jak ja kocham Muminki! Moją ulubioną postacią był Włóczykij. Kto chciałby podróżować bez zobowiązań po dolinie Muminków, a nawet dalej? Genialna postać. 


Zgredek
Jedna z moich pierwszych postaci robionych w Gimpie. Nie jest dość dobra. Nie potrafię nakładać cieni. I ogólnie jest słaba, ale chciałam dodać żeby post nie był tylko o portretach w szarościach.  Podpis mi wyszedł genialnie, że tak powiem. 


Zayn Malik
Rysowany dość niedawno bo 18 stycznia. Nie przyczepię się do niczego bo jestem zadowolona. Link do posta rysunkowego (klik).



Nowa seria!
Dzisiaj po powrocie ze szkoły przyszła do mnie paczka od mojej cioci z Anglii, której serdecznie dziękuję i pozdrawiam :) I były tam kolorowanki z różnymi wzorami. Z jednej się mega ucieszyłam. Bo była tam jedna Harry'ego Pottera, na którą polowałam już od bardzo dawna. Jeśli już mam takie kolorowanki, to czemu nie zrobić serii? Bardzo to wciąga i satysfakcjonuje po skończonej pracy. 

  
I to na tyle. Podoba Wam się nowy pomysł? Podzielcie się tym w komentarzu! na razie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)