niedziela, 22 listopada 2015

10 cekawostek z serii "Harry Potter' #2

Witam!
Kiedyś zrobiłam posta z ciekawostkami z "Harry'ego Pottera". Jestem Potterhaead i niedawno przeczytałam kilka ciekawostek z HP, o których nie miałam pojęcia. Może was też zaciekawią. Zaczynamy!



1. Profesor Minerva McGonagall była kiedyś dość dobrą zawodniczką w Quidditchu, ale z powodu upadku z miotły nie wróciła do gry.

2. Bogin Albusa Dumbledore'a to zwłoki jego młodszej siostry- Ariany.

3. Fred i George rozdzielili się tylko dwa razy: za pierwszym raziem gdy chronili Harry'ego lecąc do domu Tonks by przenieść się do Nory (wtedy gdy George stracił ucho. I już na zawsze gdy zginął Fred.

4. Ginny gdy ukończyła Hogwartu grała na pozycji ścigającej w jedynej żeńskiej drużynie Quidditcha- Harpiach z Hollyhead.

5. Harry i Ron zostali Aurorami, pomomo tego, że nie ukończyli Hogwartu.

6. Ron jednak porzycił pracę Aurora i pomagał Gorge'owi prowadzić Magiczne Dowcipy Weasley'ów.

7. Dudley i Harry wciąż się widują, ale i tak nie darzą się sympatią.

8. Kingsley po Bitwie o Hogwart został Ministrem Magii.

9. Patronusem Lupina był wilk, ale nie lubił tej postaci.

10. Po namowach Harry'ego portret Severusa Snape'a został powieszony w gabinecie dyrektora tuż obok Albusa Dumbledore'a.

I to na tyle. Zaskoczyły was te ciekawostki? Znacie jakieś inne, które są ciekawe? Piszcie w komentarzu! Ja się z wami żegnam na razie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)