niedziela, 15 listopada 2015

Rysujmy! Harry Styles.

Witam, witam.
Odkąd założyłam bloga to mówiłam wam, że będę dodawać posty z rysunkami, ale tak nie robiłam. Było to spowodowane lenistwem i brakiem dobrego aparatu w telefonie, ale przypomniało mi się, że od paru lat na strychu leży nieużywana drukarka ze skanerem. Ucieszyłam się z tego powodu. Rysuję odkąd pamiętam, ale najbardziej lubię rysować portrety. Na tym, który pokażę wam teraz będzie Harry Styles z zespołu One Direction, o który poprosiła mnie moja koleżanka Weronika. Podjęłam się temu zadaniu. Poniżej macie sklejkę jak robiłam po kolei portret.

A tak wygląda portret:





































I to na tyle. Jak wam się podoba mój pierwszy post rysunkowy? Podzielcie się opinią w komentarzu! :) Ja się z wami żegnam na razie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)