piątek, 13 listopada 2015

Powracam, ale już tak naprawdę.

Hej!
Ktoś tu jeszcze jest?
Miałam taki dziwny okres, że zakładałam inne blogi, nie pisałam postów. Nie chciałam już prowadzić tego bloga, już miałam go usuwać. Gdy dzisiaj przypomniało mi się, że mam pocztę związaną z blogiem, weszłam, a tam wiadomość od autorki książki "Wyspa X" Marysi Krasowskiej. Pisała o współpracy związanej z jej książką. Prosiła mnie żebym ją zrecenzowała. Szczerze się zdziwiłam. Ja? Sam autor książki? To mi dało taką wiarę w siebie żeby dalej kontynuować to co zaczęłam. Żeby dalej prowadzić tego bloga z satysfakcją jednego komentarza, obserwacji czy wyświetlenia. Oczywiście się zgodziłam zrecenzować jej książkę. Czekam na wiadomość :) Nie mogę się doczekać przygody z "Wyspą X". Jeśli autorka czyta tego posta to bardzo jej dziękuję i gratuluję oczywiście napisania książki. Nie wiem czy ja kiedyś się odważę, ale mam jeszcze czas, nie? :) Zobaczymy.
Serdecznie was pozdrawiam (o ile ktoś to przeczyta). Ja się z wami dzisiaj żegnam, jutro napiszę post.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)