poniedziałek, 22 stycznia 2018

Atypical- sezon 1


Chyba seriali i filmów od Netflixa nie muszę Wam przedstawiać. Dużo osób zapewne ogląda/ oglądało ewentualnie słyszało o tej wytwórni.  Ja ją sobie cenię ze względu na jakość wykonania. Wszystko jest tam bardzo dopracowane. Teraz mam ferie i naprawdę mi się nudzi, więc stwierdziłam, że poszukam sobie jakiś serial od Netflixa, który mnie może zaciekawić. Ludzie polecali Atypical, opis również mnie zaintrygował, więc zabrałam się za oglądanie. 

Opowiada on historię pewnej rodziny, którym głównym bohaterem jest Sam, osiemnastolatek z postępującym spektrum autyzmu. Dosyć nietypowo. Chce on ułożyć sobie życie, znaleźć dziewczynę i stać się mniej zależny od innych. Jednak mimo, że większa część uwagi skupia się właśnie na nim to jest tutaj uwzględniony każdy członek rodziny. Poznajemy wszystkich i zagłębiamy się w ich historię.

Moim zdaniem jest to dosyć nietypowy serial, swoją drogą bardzo dobry, który naprawdę pokazuje nam jak zachowują się osoby z autyzmem, jak postrzegają świat. Keil tak dobrze zagrał Sama, że można było wczuć się w całą tą historię i żyć wraz z głównym bohaterem. Pokazane było, że jak każdy z nas, ma on swoje problemy, rozmyślania. Naprawdę urzekło mnie to wszystko, w dodatku naprawdę można go było polubić. Tutaj ważna była również cała rodzina, była ona kochająca, jednak każdy z bohaterów miał coś za paznokciami, chciał coś ukryć. Wszystkie te relacje między sobą, było to naprawdę prawdziwe.

Uwielbiam Netflixa za to jak on to wszystko dopracował, każdy detal, kadr był prześliczny. Intro również mnie urzekło. Szkoda, że jest tylko osiem odcinków, ponieważ naprawdę dobrze się to ogląda, nic nie zanudza, w jeden wieczór można obejrzeć wszystko, tylko czy warto pozostawiać sobie niedosyt?

Podsumowując Atypical to świetny serial, który w dosyć stereotypowy, jednak prawdziwy sposób pokazuje nam relacje, emocje w sytuacji, w której my nie mamy styczności. Mimo to jest on zabawny oraz co najważniejsze przyjemny, polecam bardzo.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)