niedziela, 28 stycznia 2018

Słońce też jest gwiazdą- Nicola Yoon


Imię i nazwisko autora: Nicola Yoon
Tytuł książki: Słońce też jest gwiazdą
Tytuł oryginału: The Sun Is Also A Star
Liczba stron: 336
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Opis książki:
 Natasha pochodzi z Jamajki, ale od ósmego roku życia mieszka w Stanach. Jej rodzice przebywają w USA nielegalnie i zostają deportowani na Jamajkę. Natasha jest załamana i wściekła na ojca – to przez niego rodzina musi wracać tam, skąd przyjechała. Wierzy w naukę, a nie w miłość. Zwłaszcza po tym, jak zdradził ją chłopak! 
~Lubimy Czytać~
Czytałam Ponad Wszystko i bardzo mi się ta pozycja podobała, a więc stwierdziłam że sięgnę po Słońce też jest gwiazdą. U autorki bardzo przypadł mi do gustu jej styl pisania. Był bardzo młodzieżowy, zwięzły, do tego barwny. Gdy zaczęłam czytać bardzo się zdziwiłam. Każdy rozdział napisany był z punktu widzenia różnych osób. Najczęściej występowała właśnie Natasha i Daniel, jednak gdy zdarzyła się jakaś sytuacja, gdzie mieli miejsce bohaterowie drugoplanowi to był poświęcony rozdział na pokazanie tego z ich strony, co oni myśleli i dlaczego. Pierwszy raz się z czyms takim spotykam i bardzo mi się to podobało. Do tego było rozdziały, które opisywały różne historie. Przez tą książkę naprawdę się płynęło i wszystko było takie nieprawdopodobne, ogólnie cała książka opierała się na "co by było gdyby". Nie istnieje coś takiego tutaj jak przypadek. Cała akcja była taka cukierkowa, ale dawno takiego czegoś nie czytałam, był w tym swój urok. Jest mały procent szans, że spotka nas taka sytuacja jak była tutaj, ale jestem zauroczona cała tą historią.
Podsumowując Słońce też jest gwiazdą bardzo mi się spodobała, mogę ją spokojnie dać do tych, które najbardziej spodobały mi się w 2018 roku, jak na razie. Jeżeli nie czytaliście to zaczęcam bo warto spędzić z nią miłe chwile.
 
 Ocena: 9/10
Ulubiony cytat:

"Są ludzie, których obecność ma polepszyć twoje życie. Są też tacy, którzy istnieją tylko po to, by je pogorszyć."

Książka bierze udział w wyzwaniu:
PRZECZYTAM TYLE ILE MAM WZROSTU:
Grubość: 2,7  cm.
Mój cel: 163 cm.
Pozostało: 149,1 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)