środa, 24 stycznia 2018

Miasto Kości- Cassandra Clare

Imię i nazwisko autora: Cassandra Clare
Tytuł książki: Miasto Kości
Tytuł oryginału: City of Bones
Liczba stron: 528
Tom: 1
Cykl: Dary Anioła
Wydawnictwo: Walker Books
Opis książki:

Być świadkiem morderstwa – to przeżycie, które pozostawia w psychice ślad na całe życie. Clary Fray wiedze życie normalnej, nieco zbuntowanej nastolatki. Gdy jednak pewnego razu w klubie staje się świadkiem bezwzględnego morderstwa popełnionego przez trzech nastolatków na ich rówieśniku, jej dotychczasowa rzeczywistość kompletnie się rozpada.

~Lubimy Czytać~ 

Książkę tą czytałam już dosyć dawno temu, jednak powtórzyłam sobie wszystko czytając anglojęzyczną wersję. Dużo osób poleca serię Dary Anioła. Historia jest tutaj dosyć lekko napisana i akcja nie ciągnie się jak flaki z olejem, po prostu gdy skończy się jeden wątek to od razu wskakuje drugi, nie ma tutaj zbędnych opisów, jest wiele dialogów. Czyta się ją dosyć przyjemnie po angielsku, tylko trzeba się w to wgryźć żeby szło nam to dosyć sprawnie. Bohaterowie czasem mnie irytowali, jednak ich charakter sprawiał, że nie byli oni płascy i jakoś dobrze dało się ich wykreować w głowie. Naprawdę polubiłam Aleca, dosyć specyficzna postać, ale mi się podoba. Nie można tutaj się niczym zanudzić, akcja jest wystarczająco rozbudowana, że nie ma na to czasu. Nie oczekiwałam tutaj zbyt wiele, jest to lekka typowa młodzieżówka z motywem różnych potworów oraz nocnymi łowcami.

Podsumowując mogę Wam spokojnie polecić Dary Anioła, ponieważ to naprawdę przyjemna książka. Koniec może nieco zaskoczyć. Jestem ciekawe jak potoczy się dalej akcja.
 Ocena: 7/10

Ulubiony cytat:

"Sarkazm to ostatnia deska ratunku, dla osób o upośledzonej wyobraźni."
Książka bierze udział w wyzwaniu:
PRZECZYTAM TYLE ILE MAM WZROSTU:
Grubość: 3,8  cm.
Mój cel: 163 cm.
Pozostało: 154,2 cm.

2 komentarze:

  1. Czytałam tę serię już daawno dawno temu i mile ją wspominam, aczkolwiek niewiele już z niej pamiętam jak mam być szczera. :D Ale z tego co kojarzę to najlepsze były dla mnie trzy pierwsze tomy, reszta była według mnie pisana jakby trochę na siłę. ;)
    Pozdrawiam!
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/2018/01/cud-chopak-r-j-palacio-opinia_23.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam w tamtym roku pierwszy raz i jestem zauroczona ! <3 <3 <3 Naprawdę ciekawa książka. Aktualnie czytam drugi tom i coraz bardziej zakochuję się w świecie Nocnych Łowców <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)