wtorek, 17 maja 2016

#11 Moje rysunki! Pora na Przygodę! A może nowa seria?

Hej!
Dzisiaj wtorek, nie? Więc przychodzę do Was z postem rysunkowym. Dzisiaj wszystko w jednej tematyce "Pora na Przygoda" lubię ten serial animowany, chociaż dawno go nie oglądałam. Podoba się Wam? Łapcie trzy rysunki! :)


Lodowy Król

Hmmm... co by tutaj napisać? Postać wyszła tak nijako. Jednak podoba mi się. 


Marcelina

Z tego zestawienia chyba ta postać najbardziej mi wyszła. Poza niektórymi niedocięgnięciami jest ok moim zdaniem.


Jake Pies

 Nie wyszedł źle, jednak słabo wyszły mi oczy, które musiałam poprawiać białym markerem (tak to się nazywa?) żeby to jakoś wyglądało.

I to na koniec z rysunków. Nie są zbytnio wystrzałowe, ale mi nawet się udało. Chcecie więcej postaci z PNP? Jeśli tak, piszcie w komentarzu!

Pytanie do Was!

Co myślicie o tym żeby zrobiła serię "Moje stare prace"? Nie miałaby ona określonego terminu, pojawiałaby się ona spontanicznie, kiedy ochota mnie najdzie. Byłoby to coś takiego jak "Moje rysunki" tylko w formie starych prac. Co o tym myślicie. Napiszcie w komentarzu, ja się zwijam, na razie!

12 komentarzy:

  1. ale ładne rysunki, ja to nawet nie umiem ładnego serca narysować

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace! Jestem jak najbardziej za tą nową serią, będzie ciekawym urozmaiceniem bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Mam nadzieję, że w tym tygodniu się wyrobię i dodam ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. obserwuję, teraz Ty :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się wszystkie trzy rysunki podobają :)
    Fajnie jest czasem zobaczyć coś starego i ujrzeć progres innej osoby w danej dziedzinie :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Tylko czasami tych starych prac aż się nie chce na oczy widzieć...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Cudowne są te rysunki! Ile bym dała, żeby tak rysować!*o*
    Pomysł bardzo dobry, czasami też lubię przeglądać swoje stare prace :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle, podziwiam Cię :)
    Pomysł na serię jest jak najbardziej dobry, czekam!
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)