sobota, 5 listopada 2016

#15 Moje rysunki! Niebieska Dziewczyna, Oko i Grumpy Cat w Paincie

Hej! 
Po raz kolejny przychodzę do Was z rysunkami. Te nie będą bardzo ambitne, ponieważ jednego robiłam z nudów na lekcji (tak uważam na lekcjach), natomiast dwa kolejne robiłam w programie Paint, ponieważ chciałam zobaczyć czy uda mi się w nim cokolwiek nabazgrać. Zobaczcie efekty :)


Niebieska dziewczyna

Ten rysunek mi się nawet podoba, ponieważ jest trochę inny, ponieważ dałam tam tylko niebieski długopis i poprawiłam kontury zwykłym długopisem. Dobrze, że nauczyciel nie zauważył bo poprzednim razem mi wyrwał kartkę z zeszytu i wyrzucił do kosza, a miałam tam taki fajny rysunek...



Oko w Paincie

Ostatnim razem styczność z Paintem miałam w szóstej klasie podstawówki, kiedy to robiliśmy kartkę świąteczną. Teraz chciałam sprawdzić, czy coś mi wyjdzie. Narysowałam takie oto oko. Powiem Wasz szczerze, że jak na taki duży odstęp czasu to nie wyszło jak najgorzej. 

Grumpy Cat w Paincie

Nie wiem dlaczego jest on taki spikselowany. Poprzednie oko było mniejsze, ale tak nie wygląda. Co do rysunku to nie za bardzo mi się podoba. Wybrałam zły kolor na futerko. mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej.

I to na tyle. Przepraszam Was za takie nie za dobre rysunki, jednak chciałam Was je pokazać. Co myślicie o tych pracach z Painta? Mam dodawać je na bloga, czy nie za bardzo? Napiszcie w komentarzu, ja się z Wami już żegnam, na razie! :)

8 komentarzy:

  1. Ja czasami mam problemy żeby w Paint prostą kreskę narysować, a stworzyć coś takiego, to ja nawet sobie nie wyobrażam! :D Naprawdę świetne rysunki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kot jest świetny! I jeszcze do tego zrobiony w Paint, gdzie ja nawet drzewa nie potrafiłabym tam narysować. Bardzo dobre rysunki :)
    Pozdrawiam,
    bookmoorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Błąd wkradł CI się w tytuł posta ;)
    Podoba mi się rysunek dziewczyny - lubię ten motyw pseudo-rogów z gałązek :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. To są świetne rysunki :D Ja bym takich w życiu nie zrobiła.
    Będę Ci bardzo wdzięczna ,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)