sobota, 8 września 2018

podsumowanie sierpnia

I już jest wrzesień. Pierwszy raz chyba piszę tak późno podsumowanie, ponieważ właśnie zaczęłam pierwszą klasę technikum, więc musiałam się jakoś w tym wszystkim ulokować, tym bardziej że jestem w internacie. Jeżeli mi się uda to napiszę o tym osobny post, ponieważ kogoś może ciekawić życie w takiej placówce. Nie przedłużając, zobaczcie co udało mi się przeczytać.


Savage Stone Age- Teary Deary& Martin Brown

City od Lost Souls-Cassandra Clare

Prawie jak gwiazda rocka- Matthew Quick

Najbardziej oczywiście podobała mi się ostatnia pozycja, która skradła bardzo moje serce, będę do niej wracać często. Dwie pozostałe też lubię, ale powieść Quicka jest cudowna.

Do końca wyzwania pozostało mi 75.8 cm
Liczba przeczytanych stron wynosi 1079. 

I to na tyle. A co wam udało się przeczytać? Na razie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)