sobota, 30 maja 2015

Zniszcz ten dziennik! #1 Artystyczna destrukcja.

Hi!
Dzisiaj post ze Zniszcz ten dziennik :) Mam nadzieję, że chodź trochę podoba wam się moja destrukcja artystyczna. A wiec zaczynamy!







               
"Oderwij paski i rozerwij się!"
 Ta strona nie
 jest taka bardzo artystyczna,
 ale pomysł się liczy ;).
       









"Ta strona to znak
co chcesz, aby przekazał"
Narysowałam znaki fandomów, których nazeżę, będę należeć, albo jestem w części. Mój znak przekazuje: "żadna historia nie jest kolorowa". W każdym życiu są upadki i sukcesy. Tak samo pokazuje nam to książka i jej historia.
                                           















"Zbieraj znaczki z otrzymanej poczty"
Nie są to moje znaczki. Zabrałam je babci i tacie :D To nie wszystkie! Jak uzbieram całą stronę to podzielę się nimi z wami w innym poście ZTD. Mogę się pochwalić, że niektóre są z Kanady :)








"Nakap czymś tutaj (tusz, farba, herbata) zamknij książkę, aby powstał wzór)"
Taka zabawa z farbą jest fajna! :D Chociaż nie lubię się bawić z farbą to akurat mi się spodobało, Przypomina mi to dwa koniki wodne :)








Okay muszę pakować się na wycieczkę klasową. Jedziem nad morze! :D A w gdzieś jedziecie z klasą na wycieczkę? Podzielcie się tym w komentarzu! Ja się zwijam pa! :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)