wtorek, 24 listopada 2015

#1 Moje rysunki. Shailene Woodley, J. K Rowling oraz Tobias i Tris.

Witam!
Wpadłam na pomysł, a mianowicie w co drugi wtorek będę wstawiać 3 moje rysunki i coś o nich pisać. Mam dużo swoich prac więc chcę coś o nich napisać. A więc zaczynamy!                                          


Tytaj mam Shailene Woodley (między innymi aktorka grająca Tris w Niezgodnej <3 )  rysowaną dokładnie pierwszego września. Pierwszy raz wpadłam na pomysł żeby włosy poprawiać czarnym długopisem co dość fajnie wyglada.

Tutaj narysowałam Panią Joanne Katherine Rowling. Autora Harry'ego Pottera. Włosy nie wyszły, ale twarz mi się podoba. Niedługo narysuję ją jeszcze raz.  Rysowana chyba w lipcu (muszę w końcu pisać daty pod rysunkami) 

Tutaj jedna z moich ulubionych par książkowych. Tris i Tobias (Shailene Woodley i Theo James jak kto woli ;) ) Rysowana dla jednej dziewczyny, która mnie o to poprosiła. Tris wyszła dość dobrze, ale Tobias nie tak bardzo. Rysowałam ich chyba w sierpniu.












I ta na tyle. Dość krótki pościk. Pomysł może być. Pozdrawiam i się z wami żegnam. Na razie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)