środa, 5 lipca 2017

trochę z artystycznej strony. doodle, zakładki i lis z 1000 kropek

Cześć
Ostatnio dość dużo rysuję i maluję, więc stwierdziłam, ze pokażę wam co takiego udało mi się nabazgrać.


doodle

Czym są doodle? Doodle to takie małe bezcelowe bazgroły. Ostatnio na YouTube zaczęłam oglądać filmiki gdzie takie rysuneczki są robione i naprawdę mi się to spodobało i sama spróbowałam coś takiego stworzyć. Nie wyszło idealnie, ale zajęły mi one trochę. Samo rysowanie daje naprawdę dużo radości. Obrazek pomalowałam kredkami akwarelowymi Kooh_I-Noor Mondeluz i farbami akwarelowymi w tubce color & co.


zakładki 

Zdałam sobie, że jestem fanatykiem akwareli. Bardzo dużo ostatnio maluję i stwierdziłam, że porobię zakładki też akwarelą. Odkryłam, że do tego bardzo przydaje się laminator, żeby zakładki się nie poniszczyły przy użytkowaniu. Super rzecz.


lis z 1000 kropek

Takie obrazki kiedyś wstawiłam na bloga. Bardzo lubię taką metodę na odstresowanie. 1000 kropek wydaje się, że to dużo, jednak łączenie ich nie zajmuje wiele czasu. Efekt zawsze wprawia w satysfakcję.

I to na tyle, taki krótki, lekki post. Jak mijają Wam wakacje? Ja się z Wami już żegnam, miłego!

4 komentarze:

  1. Lisek wygląda wspaniale! Zazdroszczę talentu do malowania akwarelkami - mi to nigdy nie wychodziło. Moją miłością są akryle i malowanie na płótnach :)

    https://sylwiasienkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja chciałabym malować na płótnie i w dodatku akrylami. Nigdy jeszcze nie skorzystałam z tej techniki.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Te rysunki są świetne <3. Matko, robię takie same w zeszytach na studiach. Babka od angielskiego kiedyś mi powiedziała, że to takie doodle >D.
    MATKO ŚWIĘTA! PRZECIEŻ TE ZAKŁADKI SĄ CUDOWNE! Może zacznij je sprzedawać :o?! NA pewno by się przyjęły! Mi się strasznie podobają!
    1000 kropek wydaje się pracochłonną techniką, ale bardzo efektywną, może sama kiedyś spróbuję!
    Jak tu u siebie jest fajnie. Będę obserwować i wpadać, bo myślę, że warto <3.
    Pozdrawiam!
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Nigdy nie pomyślałam żeby te zakładki sprzedawać. Może spróbuję, jednak kiedy nabiorę większą wprawę. 1000 kropek jest świetne, polecam bardzo. Zaraz wpadnę do Ciebie :D
      Również pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)