poniedziałek, 2 lutego 2015

Recenzja "Gwiazd naszych wina" !

Autor: John Green
Tytuł książki: "Gwiazd naszych wina"
Tytuł oryginału: "The fault in our stars"
Liczba stron: 320
Opis książki:
Hazel choruje na raka i mimo cudownej terapii dającej perspektywę kilku lat więcej, wydaje się, że ostatni rozdział jej życia został spisany już podczas stawiania diagnozy. Lecz gdy na spotkaniu grupy wsparcia bohaterka powieści poznaje niezwykłego młodzieńca Augustusa Watersa, następuje nagły zwrot akcji i okazuje się, że jej historia być może zostanie napisana całkowicie na nowo.

Wnikliwa, odważna, humorystyczna i ostra książka to najambitniejsza i najbardziej wzruszająca powieść Johna Greena, zdobywcy wielu nagród literackich. Autor w błyskotliwy sposób zgłębia ekscytującą, zabawną, a równocześnie tragiczną kwestię życia i miłości.
                                                                 ~lubimy czytać~

 Książka opowiada o miłości Hazel Grace i Augustusa Watersa, niby wszystko w porządku, ale ważne jest to, że ci dwoje chorują na nowotwór i to jest sedno tej książki. Ta książka ogółem opowiada o raku i o miłości dwóch nastolatków i to jest w tej książce interesujące, pokazuje nam, że można walczyć z tą chorobą, ale można też się poddać. Książka ta zaczyna się dość prosto Hazel na grupie wsparcia poznaje chłopaka, a mianowicie Gusa. Miłość od pierwszego wejrzenia. Na początku było to tylko obejrzenie filmu, a potem stają się nierozłączni. Jak toczą się dalsze sprawy Gusa i Hazel? Czy ich miłość będzie trwać zawsze i czy zdarzą się jakieś komplikacje? Sami musicie to sprawdzić sięgając po tą książkę!

To moja pierwsza książka romantyczna i zarazem pierwsza książka Johna Greena więc będę miała do niej sentyment. Książka bardzo zapadła mi w pamięci i będą za każdym razem wspominać ją dobrze. Myślałam, że ta książka jest przereklamowana i na początku nie ciągnęło mnie do niej, ale gdy po nia sięgnęłam nie mogłam się wręcz oderwać. Ile dała mi do myślenia. Czułam się jakbym to ja miała nowotwór i czuła to co główni bohaterowie. Jak już wspominałam zapadnie w mojej pamięci na długi czas. Wielki plus dla pana Greena, zachęcił mnie do przeczytania innych jego powieści.
                                                                    Ocena:
                                                                       11/ 10

A jak wam podobała się ta romantyczna, zabawna i wzruszająca historia dwóch nastolatków? Podzielcie się tym w komentarzu!

1 komentarz:

  1. Świetna recenzja :)
    Czekam na posty rysunkowe ;)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)