piątek, 8 kwietnia 2016

#2 Liebster Blog Award!


Cześć!
 Po raz drugi zostałam nominowana do LBA, z czego bardzo się cieszę. Tym razem jest to Milena z bloga "Books N'Roses" Bardzo dziękuję :) Przejdźmy do pytań!

1. Jakie są Twoje plany na najbliższe 12 godzin?

Po pierwsze jest to zapewne pójście spać. Jeszcze przed tym poczytam "Złodziejkę książek". Może coś porysuję i pokoloruję kolorowanki? Ewentualnie odrobię lekcję bo już później nie będzie mi się chciało. Taka ambitna jestem :D

2. Lubisz spać? Jak długo?

Zadajesz to pytanie nałogowemu śpiochowi. Jeżeli nie byłoby szkoły to pewnie codziennie wstawałabym o 13.00.  Spanie to moje hobby tuż obok fotografii, czytania i rysowania :)

3. Wolisz konkursy, czy rozdania? Dlaczego?

Nie mam pojęcia... Chyba rozdawajkę, ponieważ jestem leniem , a w konkursie trzeba soś więcej napisać niż tylko z jakiej nazwy użytkownika obserwuję, itp.

4. Najbardziej irytujące zachowanie w blogosferze?

Na początku pomyślałam o skrótach słownych typu: nwm, cb, tb. Sama nie wiem dlaczego. W wiadomości rozumiem, ale tutaj czyta trochę osób. Drażni mnie taki styl pisania na publicznych portalach. Później przypomniały mi się sytuacje, gdzie praktycznie każdy blogger miał styczność. Wspólna obserwacja bez odwdzięczania sie. Byłam głupia, że zaczynałam, ponieważ później nikt praktycznie tego nie robił. Teraz jeśli ktoś zacznie to oczywiście się odwdzięczam.

5. Wolisz tworzyć posty na blogu, czy czytać treści innych?

Oczywiście wybieram pierwszą opcję. Kocham pisać posty na blogu, żeby ludzie to czytali. Gdy widzę, że ktoś komentuje i mu się to podoba. Kocham też odpisywać na wasze komentarze, nawet jak to jest malutki komentarzyk to przynajmniej za niego podziękuję :) 

6. Czy lubisz robić zdjęcia? Masz jakieś ulubione?

Jeśli ktoś czyta moje posty to wie, że fotografia stała się moją pasją. Zaczynałam od mojego starego telefoniku. Zdjęcia były beznadziejnej jakości, jednak motywowały. Później przypomniało mi się, że około pięć lat temu dostałam aparat cyfrowy. Przyznam, że moim zdaniem robi dość przyzwoite zdjęcia :) Moje ulubione fotki




7. Zachód słońca na plaży z ukochaną osobą, czy kino z przyjaciółką. Co wybierasz?

Kurcze, kurcze, mam dylemat. Chyba wybiorę tą drugą opcję. Z moją przyjaciółką przyjaźnię się prawie 5 lat. Znam ją dłużej. Byłoby więcej zabawy :D

8. czy jest jakaś książka, którą szczerze nienawidzisz? Jaka?

Wydaje mi się, że nie ponieważ każdy autor włożył w powieść trochę pracy. Mam do nich szacunek. Jednak jest kilka, które mi się nie podobały, chociaż autor się starał. Jest to na przykład "Fangirl" Rainbow Rowell.

9. Co myślisz o trójkątach miłosnych?

Wiadomo, było, są i będą, jednak trochę mnie irytują. Gdy główny bochater spotyka się z jedną osobą, nie lubię tej drugiej, jednak gdy ta druga się zjawia czuję niechęć do tej pierwszej. Nie wiem dlaczego, ale tak jest.

10. Lepiej czyta ci się grube tomiska, czy chude lektury? 

Lubię takie i takie, ważne żeby książka była dobra, jednak chyba tą drugą część, ponieważ jest zazwyczaj zwięźle napisana, a nie opisana na nie wiadomo ile stron.

11. Stawiasz na jakosć, czy na ilość? Jakie są Twoje plany czytelnicze na kwiecień? Dużo książek czy ciekawe lektury? 

Chyba bardziej stawiam na jakosć, ponieważ książka krótka może być o niebo lepsza od takiej grubej lektury. Jest mniej szczegółwowo napisana. Chyba mało przeczytam w tym miesiącu, ponieważ odpadnie mi tydzień przez Bawarię bo przecież nie będę czytać jeśli mam przy sobie znajomych. Z nimi się nie da. Może ewentualnie poczytam w autobusie. 

Nie nominuję równo 11 osób, ponieważ nie mam już blogów, a większość nominowałam w tamtym LBA. Wybieram

Janka (moge tak napisać?) z bloga: Subiektywnie
Wioletę z bloga: Zapoczytalna
Alex z bloga: Pistacjowe Niebo
Dianę z bloga: Zakładka
Tatianę z bloga: Books World

A teraz pytania do Was:

1. Gdybyś miał/ miała kopertę ze swoją datą śmierci otworzyłbyś/ otworzyłabyś ją?
2. Masz zwierzaka? Jak się nazywa? Jeśli możesz wstaw zdjęcie chcę zobaczyć :D
3. Ebooki czy książki papierowe?
4. Naprawiasz zepsute książki z biblioteki czy nic nie robisz?
5. Jaka jest Twoja ulubiona lektura?
6. Czy miałeś w swojej karierze blogowej takiego doła, że chciałeś/ chciałaś usunąć bloga?
7. Od kiedy czytasz?
8. Czy było w Twoim życiu takie danie, które wygladało obrzydliwie, ale jak spróbwałeś/ spróbowałaś posmakowało ci?
9. Jesteś rannym ptaszkiem czy śpiochem?
10. Grasz w gry czy raczej ich unikasz?
11. Na co byś wydał/ wydała milon wygrany na loterii?

I to na tyle. Dzięki za nominację :) Na razie!

12 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za nominacje. Postaram się wykonać w najbliższym czasie :-D
    Pozdrawiam cieplutko :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. To ostatnie zdjęcie jest niesamowite!
    Kiedyś usłyszałam/wyczytałam stwierdzenie, że w trójkątach miłosnych zawsze powinno się wybierać tą drugą osobę, ponieważ jeśliby się tą pierwszą kochało, to ta druga nigdy by nas nie zainteresowała ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Twoje twierdzenie ma sens :D
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Dzięki za nominację! Teraz nie mam czasu żeby ogarniać wszystkie LBA i TAGi ale po maturach na pewno się za to zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay, nie ma sprawy rozumiem :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Dziękuję ślicznie za nominację! :D Postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania w kolejnym poście ;)

    PS: Nie obraziłem się za "Janka", nie ma problemu xDD

    Pozdrawiam! :D

    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :) To dobrze, że nie jesteś zły za Janka :D
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ja w odróżnieniu jestem przeciwieństwem śpiocha, wstaję rano świeża i wypoczęta. Nawet w weekend jestem na nogach najpóźniej o 8:00. Bardzo podobają mi się te zdjęcia z zachodem słońca :)
    Dziękuję za nominację, zabiorę się za to, jak już trochę mi sie polepszy :)
    Pistacjowe Niebo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem śpiochem, ale lubię rano wstawać bo mam póżniej więcej czasu na czytanie, rysowanie...
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)