poniedziałek, 25 kwietnia 2016

#6 Kilka zdjęć! Zwiedzamy! Monachium z góry, wystawa BMW, Stadion i Wieża Olimpijska!

Cześć!
Minął tydzień od tego jak mnie nie było, a to dlatego, że jak wcześniej wspominałam byłam na wymianie niemiecko- polskiej. Poznałam tam wiele świetnych ludzi (oczywiście nie wszystkich, ale większość) Było genialnie, strasznie męczące, ale zwiedziliśmy trochę i przy okazji miło spędziliśmy czas w ośrodku. Nie przedłużając obejrzyjcie kilka zdjęć. Będzie ich trochę i jeśli mi się uda to będę dodawać codziennie. 
Wieża Olimpijska 


Stadion i Wieża

Monachium z góry





Wystawa BMW


I to na tyle na dzisiaj, nie chcę dodawać za dużo zdjęć. Jeżeli jutro mi się uda, wstawię kontynuację zwiedzania wystawy oraz Alpy (jeżeli się zmieszczą) To na razie! :)

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę wycieczki, szkoda że pogoda widać że nie dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda była bardzo ładna, tylko na początku była brzydka, a później było pięknie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)