sobota, 20 sierpnia 2016

#10 Liebster Blog Award!


Hej!
Dziesiąta osoba z rzędu nominowała mnie do LBA :D Bardzo się cieszę i dziękuję. Okrągła liczba. Tym razem Zuzi (nie masz nic przeciwko, że tak napiszę? :) z bloga Ogród Książek. Zabierzmy się za pytania bo są naprawdę kreatywne i ciekawe.

1. Co chętniej przeczytasz: ostro krytykowaną książkę Twojego ulubionego autora czy wychwalaną pod niebiosa z gatunku, za którym nie przepadasz?

Ja za bardzo nie kieruję się opinią innych. Jeśli chcę zakupić jakąś książkę, to inna sprawa. Jednak jakby taki Baccalario, czy Riordan napisał kolejną powieść to wbijam na komputer i zamawiam. 

2. Gdybyś mógł/mogła założyć własne wydawnictwo, co byś publikował(a) i dlaczego akurat to?

Ja wiem co... książki! :D Takie powieści, które by dobrze się sprzedały, bym przypilnowała żeby miały ładne okładki, nie obawiajcie się książkowe sroki!

3. Harry Potter zostawił Ci w testamencie Kamień Wskrzeszenia. Którą książkową postać przywrócisz do życia i dlaczego?

A mogę wszystkie? (Zastanawia się pół godziny.) Wybrałabym Freda Weasleya, ponieważ sam Geoerge to nie to samo. oni całe życie byli razem.

4.Co bardziej do Ciebie przemawia: wygodny przepastny fotel + ciepły kocyk + aromatyczna kawa + ewentualnie jakiś zwierz (w dowolnej konfiguracji, np. kawa z kotem, kot z kawą, kot w kawie) czy może spacer jakąś zapomnianą ścieżką + ciepły letni deszcz + pachnące bzy?

O kurcze, kurcze. Trudny wybór. Jeśli do drugiego dołożyłabyś wielkiego włochatego psa, który by mi towarzyszył to jedziemy penetrować świat, książki poczekają na wieczór.

5.Jaki książkowy zwierz najbardziej nadawałby się do pilnowania podwórka?

Ja wiem (w końcu). Byłaby to Pani O'Leary z Olimpijskich Herosów. Wspominałam o wielkim włochatym psie? To właśnie Pani O'Leary.

6. Zaglądasz do starej szafy swojej babci, a tam... księga zaklęć. I to nie byle jaka, tylko takie wielkie, opasłe tomisko. Co robisz?

O babciu jesteś czarownicą? Fajnie wiesz? Fajnie, że mi powiedziałaś. Nauczyłabyś mnie przywoływać jedzenie z kuchni żebym nie musiała chodzić? Przy okazji wszystkich jakie znajdują się w tej księdze, o której mi nie powiedziałaś. Czy się powtarzam?

7. Pozostając w temacie zaklęć: ktoś mocno Ci podpadł - w co go zamienisz (lub jaki urok na niego rzucisz)?

Nic bym nie robiła. Pani O'Leary by się nim zajęła.

8. Dlaczego pokrywy od studzienek kanalizacyjnych są okrągłe?

Żeby Żółwie Ninja mogły bez problemu ratować świat :D

9. Kim mógłbyś/mogłabyś być w poprzednim wcieleniu?

Co tylko leży i je? Krótkie zastanowienie... Pewnie byłam kotem mojej babci. 

10. Jak wyglądałby Twój wymarzony kącik do czytania?

Wielki zapadający się fotel, ogromny koc, malutka szafeczka na niej lampka, w szufladzie pełno przekąsek i napojów, naprzeciwko kominek. i ogromny kot lub pies. O książkach nie muszę chyba wspominać ;) (już to zrobiłaś)

11. Czy zdarza Ci się głośno komentować książkę w trakcie czytania lub wykrzykiwać coś (do samego siebie), w stylu "w mordę jeża, co ty wyprawiasz"?!

Nie, takie oznaki ksiażkoholizmu chyba u mnie jeszcze nie wystąpiły. może były, ale sporadycznie.

I kooooniec! :D Powiem szczerze, że świetnie odpowiadało mi się na te pytania :) Ja nie mam dzisiaj weny na zadawanie pytań i nominacji, jednak pytania bardzo mi się podobały. Ja Was żegnam, mam już zaplanowane dwa posty, ale to niedługo. Ja się z Wami żegnam, pa!

A tak przy okazji założyłam Instagrama, jeśli ktoś chce obejrzeć moje wypociny zdjęć książek, moich własnych amatorszczyzn to zapraszam :) loony_2468

10 komentarzy:

  1. Również myślę, że sam George to nie to samo i musi być przy nim Fred :) Ja jednak gdybym miała Kamień Wskrzeszenia to użyłabym go, aby powrócił Syriusz Black. To moja ulubiona postać i dalej nie mogę pogodzić się z jego śmiercią ;)
    Rzeczywiście fajne i kreatywne pytania :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama miałam dylemat pomiędzy właśnie Georgem, Syriuszem, a Zgredkiem, jednak wybrałam bliźniaka.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wow, serio fajne te pytanka. Przyjemnie czytało mi się odpowiedzi ;)

    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobało :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Najlepsza odpowiedź odnośnie studzienek (pyt. 8), jaką czytałam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, fajnie, że się podobało :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. To pytanie ze studzienką kanalizacyjną jest świetne ;P Odpowiedź oczywiście również ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)