niedziela, 4 lutego 2018

podsumowanie stycznia.

Jako, że mój komputer został naprawiony mogę zrobić styczniowe podsumowanie. Bardzo mi się stęskniło za pisaniem tutaj, a w końcu mogę to zrobić. Zobaczcie co udało mi się przeczytać.


Stary Człowiek i Morze- Ernest Hemingway 

Podsumowując przeczytałam sześć książek, z czego jedna jest lekturą. Większość z tych pozycji mi się podobała i do tego wszystkie oprócz Starego Człowieka zrecenzowałam, co jest dla mnie wyczynem. Ilość przeczytanych stron wynosi 2043, a do wyzwania dochodzi  15,1 centymetrów, czyli zostało mi 147,9 centymetrów.

Wynik bardzo mi się podoba. Nie mogę się niczego przyczepić. Powodzenia w lutym. Na razie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)