sobota, 24 marca 2018

Ugly Love- Colleen Hoover

Imię i nazwisko autora: Colleen Hoover
Tytuł książki: Ugly Love
Tytuł oryginału: Ugly Love
Liczba stron: 345
Wydawnictwo: Otwarte
Opis książki:
 Kiedy Tate, początkująca pielęgniarka, wprowadza się do mieszkania swojego brata, nie spodziewa się tak gwałtownych zmian w życiu. Wszystko przez przystojnego pilota Milesa Archera.

Miles ustala tylko jedną regułę ich związku: nie pytaj o przeszłość i nie oczekuj przyszłości. Gdy ta sytuacja staje się nie do wytrzymania i prowokuje do pytań, ożywają jego dramatyczne wspomnienia. Serca zaczynają szybciej bić, obietnice zostają złamane, reguły przestają obowiązywać.
~Lubimy Czytać~
Z książek tej autorki czytałam Never Never oraz November 9 i obie książki przypadły mi do gustu. Byłam pozytywnie nastawiona do Ugly Love. Autorka ma super styl pisania, który naprawdę pozwala na przeczytanie książki z dwa wieczory. Do tego są jeszcze krótki rozdziały to już nic nie muszę pisać. Jak zwykle mamy tutaj jakiś sekret, który okaże się dopiero przy końcu, co się stanie, dlaczego tak jest? To cała Hoover, lubi robić zaskakujące zakończenia. Jednak ta powieść podobała mi się raczej trochę mniej od dwóch poprzednich. Jakoś ta historia nie zachęciła mnie tak, jak w tamtych dwóch. Motyw jest taki jak zawsze, czyli dwójka młodych ludzi widzi siebie i praktycznie od razu się zakochuje. Typowa powieść miłosna. Bohaterowie byli płascy, nie zżyłam się z nimi w żaden konkretny sposób, koniec w miarę mi się podobał.

Podsumowując Ugly Love była średnią książką. Przeczytać, zapomnieć. Mimo to styl autorki bardzo mi się podoba. Nic się nie zmieniło.

 Ocena: 5/10
Ulubiony cytat:

"...Niektórzy...im są starsi, tym są mądrzejsi.
Niestety,większość ludzi tylko się starzeje...
"

Książka bierze udział w wyzwaniu:
PRZECZYTAM TYLE ILE MAM WZROSTU:
Grubość: 2,5  cm.
Mój cel: 163 cm.
Pozostało: 133,9 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)