środa, 25 kwietnia 2018

Między Falami- Sarah Moss


Imię i nazwisko autora: Sarah Moss
Tytuł książki: Między Falami
Tytuł oryginału:The Tidal Zone
 Liczba stron: 385
Wydawnictwo: Poznańskie
Opis książki:
 Adam zajmuje się córkami i pisze książkę o historii katedry w Coventry. Pewnego dnia odbiera telefon ze szkoły swojej piętnastoletniej córki i dowiaduje się, że Miriam nagle upadła i przestała oddychać. Bez żadnej przyczyny. Od tej chwili Adam pogrąża się w wyczerpującym, przerażającym oczekiwaniu na to, co się może zdarzyć, na wyjaśnienia, których nikt mu nie może udzielić.
Między falami to książka o rodzicielskiej miłości, przytłaczającym lęku, chorobie i zdrowiu. O trudnej nastolatce i problemach małżeńskich. O pracy, płci i życiu rodzinnym w XXI wieku, o żonglerce, jaką jest codzienność. Jej lektura utwierdzi was w przekonaniu, że Sarah Moss to jedna z najbardziej oryginalnych i inteligentnych współczesnych pisarek. 
~Lubimy Czytać~
Rzadko czytam taką literaturę Często sięgam po fantastykę czy książki dla młodzieży.  Na poczatku myślałam, że ta książka będzie wiała nudą i mi się nie spodoba. Gdy zaczęłam czytać to nie mogłam się w nią wgryźć. Po pięćdziesięciu stronach nastała taka nagła zmiana i wszystko szło o wiele szybciej. Jest to powiesć typowo współczesna. Poruszane są tutaj typowe tematy dwudziestego pierwszego wieku. Autorka jak najbardziej potrafi pisać. Bardzo bardzwnie opisuje dane sytuacje oraz miejsca. Czego mi tutaj to dialogi, których było naprawdę malutko oraz jakiejś kreacji postaci. Nie mogłam się z nimi zżyć, byli oni płascy. To co tu uwielbiałam to opowieści dziadka, które są cudowne i myślami wracałam do tych dawnych hippisowskich czasów. Szkoda, że nie było ich więcej, ponieważ pani Moss bardzo ładnie to wszystko przedstawiła. Daleko mi do bycia rodzicem, dlatego nie potrafię utożsamić się z głównym bohaterem, ale moge stwierdzić, że autorka trafnie to wszystko pokazała. 
Podsumowując Między Falami to nie książka, którą mogę uznać za moją ulubioną, ale podobała mi się. mimo, że to nie mój klimat to warto czasem przeczytać coś innego. To typowa książka do wyciszenia i zrelaksowania. Porusza ważne tematy rodziny i dzisiejszego świata.

Książka bierze udział w wyzwaniu:
PRZECZYTAM TYLE ILE MAM WZROSTU:
Grubość: 3,4  cm.
Mój cel: 163 cm.
Pozostało: 117,1 cm.


 Dziękuję Wydawnictwo Poznańskie za możliwość przeczytania tej książki :)
link 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)