poniedziałek, 2 kwietnia 2018

podsumowanie marca

I znów koniec miesiąca. Marzec był dla mnie naprawdę ponury i nie podobał mi się, mimo że w poprzednim podsumowaniu pisałam, że lubię ten miesiąc. Pierwszy kwietnia był paskudny, jednak mam nadzieję, że będzie tylko lepiej. Zobaczcie co udało mi się przeczytać.


City of Glass- Cassandra Clare
Kamienni Strażnicy- Pierdomienico Baccalrio
Zagubiony Heros- Rick Riordan
Koszmarne Istoty, które spotykasz każdego dnia- Marco Kubiś
Folwark Zwierzęcy- George Orwell
City of Fallen Angels- Cassandra Clare

Podsumowując przeczytałam 6 książek, czyli 2317stron, do wyzwania dochodzi 16,8 centymetrów, czyli zostało 117,1 centymetrów.

A Wam jak poszło? Do jutra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)