czwartek, 24 sierpnia 2017

12 znaków zodiaku, Włóczykij i Bobek

Hej
I znowu post rysunkowy. Ostrzegam, że będzie ich dużo jak na razie. Jak wcześniej wspominałam, miałam za zadanie zrobić dwanaście znaków zodiaku i udało mi się tego dokonać. Wykonałam je akwarelami, a potem je zalaminowałam. Dużo też ćwiczę malowanie akrylami. Ostatnio zaczęłam z siostrzeńcem oglądać Muminki i moja miłość do nich wzrosła jeszcze bardziej i teraz ciągle rysuję postaci z tej fińskiej bajki. Ahh kto też uwielbia Muminki? 

kolejno: koziorożec, wodnik, ryby, baran, byk, bliźnięta, rak, lew, panna, waga, skorpion i strzelec
Awww jak ja uwielbiam Włóczykija!
mało lubiana przeze mnie postać, ale stwierdziłam, że  go namaluję

I to na tyle. Już dzisiaj szykuję ostatni rysunek i niedługo pojawi się kolejny post. Do następnego, pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)