piątek, 25 sierpnia 2017

Zakon Mimów- Samantha Shannon


Imię i nazwisko autora: Samanta Shannon
Tytuł książki: Zakon Mimów
Tytuł oryginału: The Mime Order
Liczba stron: 544
Tom: 2
Cykl: Czas Żniw
Wydawnictwo: SQN
Opis książki:

Paige Mahoney uciekła z brutalnej kolonii karnej Szeol I, ale jeśli myślała, że to koniec jej problemów, to bardzo się pomyliła. Od teraz jest bowiem najbardziej poszukiwaną osobą w Londynie. Kiedy Sajon zwraca swoje wszystkowidzące oko w stronę Paige, mim-lordowie i mim-królowe gangów miasta zostają zaproszeni na bardzo rzadkie wydarzenie. Jaxon Hall i jego Siedem Pieczęci są gotowi na pojawienie się w samym centrum uwagi. W społeczności jasnowidzów pojawia się jednocześnie coraz więcej gorzkich oskarżeń, a za każdym rogiem czają się mroczne sekrety. Z cieni wypełzają Refaici...

~Lubimy Czytać~

W poprzedniej recenzji pierwszego tomu wspominałam, że książka słabo przypadła mi do gustu. Tutaj jest trochę lepiej, jednak nie jestem tą trylogią oczarowana. Fakt, autorka pisze świetnie, cała ta historia wciąga, ale nie są to moje klimaty. Pomysł na samą tą książkę jest super, ale czegoś mi tutaj brakowało. Jest ona schematyczna, nastolatka buntowniczka, która chce odmienić losy ludzkości. Dosyć przereklamowana sprawa. Akcja jest dobrze rozbudowana, czego nie mogę powiedzieć o bohaterach, z którymi nawet nie mogłam się zżyć. Autorka w ostatniej stronie dała duży niedosyt, w ten sposób zachęciła do przeczytania ostatniej części.  Jeżeli nadarzy się okazja, na pewno tak zrobię. Nie wiem czy ta książka mi się spodobała, jestem neutralnie do niej nastawiona, nawet nie wiem co tak naprawdę mogę o niej więcej napisać. Ten cały fenomen mnie nie dopadł. 

Podsumowując nie jestem ani na tak ani na nie z tą powieścią, może trzeci tom mnie oczaruje bardziej, jak na  razie pozostawiam znak zapytania co do tej trylogii.

Ocena: 5,5/10

Ulubiony cytat:

"Nie możemy biec, dopóki nie nauczymy się chodzić"

Książka bierze udział w wyzwaniu:
PRZECZYTAM TYLE ILE MAM WZROSTU:
Grubość: 4,5  cm.
Mój cel: 163 cm.
Pozostało: 95 cm.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)