wtorek, 29 marca 2016

#9 Moje rysunki! Mała Mi, Dementor i Komiks!

Cześć!
Pamięć mnie znowu nie zawiodła i pisze do Was post o rysunkach. Kurcze, powoli kończą mi się prace i już wygrzebuję jakieś bazgroły. Pani Wena mnie chyba nie lubi bo do mnie nie przychodzi. No, ale może uda mi się coś wyskrobać na kartce w tym tygodniu. Więc zacznę



Mała Mi

Chyba nie muszę Wam powtarzać jak bardzo kocham Muminki. Mała Mi to taka mała złośnica, ale bardzo ją lubiłam, no teraz też zresztą :D

Dementor

Taki mało ambitny rysunek, robiony markerem.



Komiks

Mój ulubiony rysunek w tym poście. Taki mój pierwszy ambitniejszy komiks. Jeszcze nie zrobiłam kontynuacji, chociaż stworzyłam go pare miesięcy temu. Może dzisiaj najdzie mnie wena?

I to na tyle. Mam nadzieję, że nie były strasznie, kurcze ciągle mówię sobie żeby coś narysować jednak  jakoś nie mam ochoty złapać ołówka w dłoń. Jeszcze muszę pouczyć się 129 flag na konkurs z geografii na czwartego kwietnia. To idę się uczyć, na razie!

10 komentarzy:

  1. mała mi!! <3
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komiks, koniecznie zrób kontynuacje.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zobaczę czy uda mi się coś wyskrobać ;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Świetny komiks no i... MAŁA MI!! ♥ A co do rysunku markerem to pierwszy raz się z czymś takim spotykam, a przyznam, że robi wrażenie :)
    Powodzenia na konkursie, ja nigdy nie ogarniałam geografii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :) Ja sama trochę jej nie pojmuję, ale nie wiedzieć czemu pan wybrał mnie na konkurs i dostałam 18 na 40 punktów (jednak dopiero w tym roku zaczęłam się jej uczyć) Teraz zrobiłam to z własnej woli.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Swietne rysunki jak zawsze! :) najlepszy komiks :D pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała Mi! Czemu ja w ciągu tego prawie szesnastoletniego życia nie obejrzałam jeszcze ani razu "Muminków"?
    Powodzenia na konkursie! Wygrasz to :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może były jakieś inne bajki, które lubiłaś oglądać? :) No nie wiem czy wygram.
      Również pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz na moim blogu, dzięki Wam mam więcej chęci na dodawanie postów :)